震驚全港700萬人,不可不知的購買kickstater boardgame入門資料

震驚全港700萬人,不可不知的購買kickstater boardgame入門資料
1) What is kickstarter @boardgame?
A:kickstarter 係一個美國集資網站,人類係有創意既生物,好多人諗左隻boardgame 想整出黎,但係可能無資源,方法,溝道。佢地就可以經由kickstater呢一類集資網站,籌錢令到佢地既idea面世。當中boardgame呢d偏門野絕對好適合集資出世。
https://www.kickstarter.com/…/catego…/games/tabletop%20games

2)係唔係只有美國遊戲可以集資?
A:唔係,只要有方法申請到account,任何地方都可進行集資,以我所知香港最少有三個ks boardgame project: 其中一隻係成績唔錯既 西遊記。
3)購買kickstarter project有無手續費?
A:無,基本上係明碼實價。 因為係向Project持有人收取。不過要注意有d Project包郵,有d 唔包郵,有d最後再同你計。不過要留意,有d add-on 係要額外再比錢。
4)咩叫stretch goal (sg)?
A: 可以簡單睇成milestone。KS Project 會不斷set好多 sg,只要集資數到達sg 就會對成個Project 有奬勵 (即係我夠錢研發新功能) 。而呢d sg 往往最吸引人去支持一個project。 上至送多幾十隻miniature,重多過原本隻game,下至黃豆都會有。而sg跑得越多,就代表越成功,內容越豐富。
5)咁我投資ks 有咩好處,我唔好等佢零售先買?訂左舊錢重要等!
A:通常ks 都會送d ks exclusive 既component/sg。 或者以零售價較低既售價發售。sg有時甚至送expansion.
而且有d 遊戲未必會出retail,而你只可以經ks 入手。
同時亦有機會拎到第一手貨。早買早享受。
6)ks project 既遊戲一定係新GAME?
A: 未必,有好多遊戲會做second Edition ,而佢地都傾向係ks 賣,賺埋retail 個份錢。
或者同一個遊戲換個畫風,加下少少新卡。又可以當新野賣。
甚至其實係某某遊戲新出一個Expansion,都會當一個新project.
7)咁ks 一定抵?
A: 唔係!因為有好多廠其實都係拎ks 做賣下廣告。有時佢地派貨比retail 會快過寄比玩家。 而大部份網店向呢一d retail 買再寄黎香港會快過 籌募者寄比你。
最主要係,咁樣經 網店買 係平過你自己 back project 好多!!!所以你要小心揀!!!
8)一個 ks project有咁多價錢,要點揀?
A: 其實真係要睇清楚你想要d乜。 有時送d野會好好,比貴d都抵。有d可能係特別版。有時可能係print n play 既file。有時只不過係係說明書印你個大名。
有時可能話買幾盒會平d,我建議你搵人夾錢share 運費。
我自己都試過攪過一次。係成功既。不過吃力不討好。
9)miss 左ks deadline 點算!!!我好想買嫁???
A:呢家有一樣野叫late pledge,比人後補,只係個別project 另外一個方法跳過ks 去收order。通常受歡迎,大大盒既boardgame都會有。我自己未試過,主要用paypal(當中包含手續費)。
10) 可唔可以退錢?
A: 可以。 主要個project一日未完,一日都唔會收你錢。但係一完左就信用卡過數!
11)其實我都係想買,不過好似好煩,又要信用卡,我想係想簡簡單單買隻game。有無其他方法?
A: 有。其實香港除左實體boardgame店,都有網站代購boardgame。而網購店都會接受呢一類預訂。價錢絕大部份重會比你自己上ks 平。主要原因係佢地大量買,通常都有折。
近期好似油嫲地好多玩具個個商場其中一間實體店都開始有做ks 預購。有興趣不仿留意。
12)咁重有咩要注意?
注意既野真係好多。
i)ks 就算成功募集都唔代表籌募者真係會比隻game你。呢一類case 係其他類ks project 常見。boardgame 我知道有一個香港project 就有貨拎出黎賣,無課派比backers。而原定送貨係一年前。(花邊新聞-不日放送)
ii)ks 既project 送貨時間, 大部份KS project 要你等9個月到1年以上。而且有機會遲。
iii)KS 既add on 基本上係唔包 ,有好多add on 你係要on top 係你pledge 既金額再自行調整。
iv)KS project 尤其係大作,唔到最尾一日你都唔知道係包d乜。如果你pledge 1蚊以上,你會不斷收到email update佢既情況,作為一個支持又好,真係想了解遊戲都好。呢 $1 係值既。 (其實呢一蚊,係可以cancel)。
最後:
有咩唔明想知就pm 我 (e.g. 某某game邊度有得訂) 。
我好希望可以不斷update 呢個 Q & A 可以降低KS 既門檻,一齊發掘新好奇好玩剌激既Boardgame.

留言

這個網誌中的熱門文章

談判專家 -

克蘇魯非洲話事啤 - Arkham Ritual

DBG 英文拼字遊戲 Paperback 2.0 - Hardback - The "Pre-Quill" to Paperback