舊酒新瓶大話骰- 《Coup - Brazilian Art Deluxe Edition》

舊酒新瓶大話骰- 《Coup - Brazilian Art Deluxe Edition》
類型: 身份,口術
人數: 2-8
上手難度: ★★☆☆☆
性價比: ★☆☆☆☆
口味: ★★☆☆☆
遊戲長度: 20min
遊戲性: ★★★★☆
個人期望: ★☆☆☆☆
背景主題: 巴西風
價錢連運費: 35USD ~ 270$HKD
預計到貨日期: 2016年11月
現階段集資額: 10K USD (4月30日)(已集資成功)
集資到期日: May 13 2016
賣點: 吹水,玩針對
出版商及作品: Indie Boards and Cards - The Resistance: Avalon(抵抗組織:阿瓦隆)
同系作品: coup ,coup reformaion , coup rebellion g54
遊戲簡介:
呢隻game真係唔多想介紹,因為係一隻舊game 《coup》 換左d畫風再出。大家可以好容易就搵到coup 既介紹,請大家自行google,絕對有好多寫得好過我。不過今次ks,係包埋reformation 既 Allegiance(分隊)卡,大家可以留意下。
遊戲配件:
盒一個
18張角色卡
6張 Allegiance
30個 coins token
1 張 treasury reserve
6張 player aid
promo:
6張角色上
2張 Allegiance
2張 player aid
遊戲玩法:
好brief咁講,一人兩張咭,唔好比人睇,你話自己係邊個都得。最緊要人地信唔信。
比人督爆講大話死一個人,
屈人地講大話死一個人,
用7蚊殺可以一個人
最後死靜個個贏。
個人評價:
點解我一d 都唔期待呢隻game都走去介紹呢隻game呢?因為我本身已經有2副(reformation /G54)。呢隻game真係好好玩,尤其我呢d鐘意玩大話骰既人。只不過佢今次只係重新出過d 畫,所以我自己係唔會買。但係相信有唔小收藏者,未曾購買既玩家會考慮入手。
如果你覺得貴,其實可以考慮下係市面上購買舊有版本,遊戲內容完全一樣,之不過係科幻版(其實重有日文版,中世紀畫風)。相信有唔少現貨,價錢都好合理。呢隻game絕對係看門口之選。
注意事項:
”聲稱” ks project完左之後,只會有機會係amazon 購買直到Q4 2017。
往後既retail 版本係唔會連promo。
Indie Boards and Cards 評價:
Indie Boards and Cards 我back過3個project。其中我ks g54 真係嬲嬲豬。遲過代購係美國送返香港,價錢重要更好平 。不過今次佢話唔放比retailers ,都可以試試。或者向香港既ks代購查詢。

留言

這個網誌中的熱門文章

談判專家 -

克蘇魯非洲話事啤 - Arkham Ritual

DBG 英文拼字遊戲 Paperback 2.0 - Hardback - The "Pre-Quill" to Paperback