一個月記念

幾經辛苦終於頂到一個月,希望大家繼續支持,體諒內容既參差!係呢個月識左好多朋友,多左好多交流,有好多野想分享,不過我深明Too Long Dont Read。所以揀少少,有機會再寫其他。
有幾個keypoint 想分享下,講下我一個新人寫左一個fan page既分享:
1.。FB 既 Liked / See First / Notification
首先好多謝大家Like 呢個page,但係經fb 比我既stat其實我每篇文章只會去到一半like 左我朋友既wall 到。其實我每日定時5-7都會出一篇文,希望大家唔會覺得太多/太少。如果你發現某一日見唔到我出post,其實fb 係專登唔比你睇,你想睇就需要click 返入我個page先會見到。我絕對歡迎大家得閒返個page 望下,但係如果唔想咁煩,可以考慮like 我之餘,set 做see first,Notification All on。如果有人想了解多d fb page 個d wall 係點玩,我遲d都可以再解釋下,不過係it 野黎。
2。文章誕生
由於唔想老點任何讀者,每次都要花1-2小時先可以開始動筆,基本上我都好了解隻game係點。當然因為我個人喜好而文章角度會偏頗。希望大家見諒。
1。選材
2。睇Rulebook (如果有)
3。睇run thought
4。睇KS 網頁收集內容
5。諗一個eye catching 題目
6。睇遊戲背景 - 中文化嘗試吸引讀者
7。對住KS Page / rulebook / run thought 寫
8。研究下d Add on , SG , KS exclusive
9。講下有咩睇法
10。研究下抵唔抵買
3。如何選材?
如果有留意其實有d文章好似hea d , 有d 就好深入。其實當中有好多因素影響我去選擇提材。
1。詢眾要求-我一定會寫
2。遊戲集資情況/機率-如果集資估計唔成功我盡量都唔寫
3。遊戲題材-如果遊戲題材吸引我,做事會事半功倍,相反會事倍功半
4。遊戲注目度-某類大作可能會見到我出多個一個post,因為呢d遊戲香港好多人討論,想信大家會比較有興趣知多少少。加上同一個題材出多個一個post 我準備既時間係少好多。
5。遊戲深淺-好老實,如果寫一隻簡單遊戲,我大約需要2-3小時,但一隻復雜既遊戲,最少都4-6小時。以Anachrony為例,甚至花掉2日。
6。香港有無得賣-作為消費者呢樣野好重要,當然好多時代購做唔做係因為多唔多人想買,但亦都有情況代購睇好遊戲而做。當中一定跟代購自家利益有關。以消費者立場如果有機會比大家自己購買便宜,而遊戲值得購買,我都會介紹。
4。重有寫blog既限制,點樣揀岩自己既game,買game生路歷程,等等。。。。。。好想寫~
請大家繼續支持,多多包涵。

留言

這個網誌中的熱門文章

談判專家 -

克蘇魯非洲話事啤 - Arkham Ritual

DBG 英文拼字遊戲 Paperback 2.0 - Hardback - The "Pre-Quill" to Paperback